Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Xav en Suède - Xav i Sverige
20 septembre 2008

De dagarna innan

Det ska kanske vara inte så bra men jag ska probera att skriva på svenska här över vad jag gjörde den föra veckan.
Nu kommer 17% av min blogs besökare från Sverige och därför tycker jag att det är viktigt att jag skriver på svenska.

Så... nu är jag medlem av en nation : Östgöta nationen. Jag måste betala 191kr men det ska jag göra imåndag. Jag är också (stora) problem med mitt belgiska univestitet som vill kanske inte erkänna kurserna som jag ska ta här i Lund. Vi ska se nästa vecka. Jag hoppas att vi ska hitta på en bra lösning för de och för mig.

Jag har också foto från torsdag ikväll. Vi åt tillsamas med Ida (min granne?), Karolin (jag hoppas att jag är inte glömt hennes namn) och Simon. Det var en trevlig kväll tycker jag.

PICT4782

PICT4780

Je conseille aux francophones de visiter le lien suivant pour une traduction approximative

Ik raad de Nederlanstaligen aan op de volgende link te clicken voor een niet nauwkeurige vertaling

I advise the English speakers to click on that link for an appoximative translation

Publicité
Publicité
Commentaires
Xav en Suède - Xav i Sverige
Publicité
Publicité